Vinyasa tanfolyam




Vinyasa jóga gyakorlásakor a fókusz a légzés és az ászanák összehangolásán van. Abban az esetben, ha hiányoznak a megfelelő alapok, könnyen elveszhetünk az óra során felénk érkező információk áradatában.
Attól függetlenül, hogy mindannyian más elvárásokkal lépünk a matracra, a célunk ugyanaz: balesetmentesen elmélyülni ebben a csodálatos mozgásformában, ahol nemcsak a lelkünk, de a testünk is felfrissül.

A téma szeretet, Önmagunk tisztelete nagyon gyakran előjön jóga közben. Az, hogy megismerjük és tiszteletben tartsuk saját határainkat sokaknak nehezére esik. Főleg kezdőként szembesülünk a hasonlítgatások és megugorhatatlan elvárások csapdájával. Ez a tanfolyam biztonságos környezetet teremt mindenkinek, aki szeretne ezeken az akadályokon átlendülni és egy új szintre lépni.

Mire számíthatsz


  • Minden alkalmat különböző légzéstechnikával kezdünk, hogy ráhangolódjunk az órára és emlékeztessük magunkat: a jóga sokkal inkább a megfelelő légzésről, mint az ászanák gyakorlásáról szól
  • Dolgozunk azon, hogy a jelenben maradjunk és megtaláljuk a belső békénket
  • Megtanulunk olyan pihenő pózokat, amikbe az órák során bármikor vissza tudunk vonulni
  • Rengeteg modifikáción keresztül felfedezzük az ászanák főbb alcsoportjait
  • Megpróbáljuk megérteni, mi zajlik a testünkben egy adott póz gyakorlásakor
  • Megismerkedünk a különböző kiegészítőkkel és azok használatával
  • A kevesebb, több elméletet követve időről időre lelassulunk, hiszen mozdulatlannak lenni ugyanolyan kihívás, mint felbillenni fejen állásba
  • Egyensúlyba hozzuk az erőt és rugalmasságot
  • Mindenki örömére, az átlagosnál hosszabb Shavasanakkal zárjuk az órákat



    Várlak Téged, ha


  • teljesen kezdő vagy és szeretnéd elsajátítani az alapokat
  • középhaladó szinten állsz, de felelevenítenéd az eddig megszerzett tudásodat
  • haladó vagy, de szeretnél lelassulni és visszahozni a fókuszt Önmagadra.

  • Csatlakozz hozzám a matracon 4 héten keresztül és tapasztald meg saját bőrödön a rendszeres jóga gyakorlás pozitív hatásait.

    1. alkalom: Jóga filozófia és a Napüdvözletek
    2. alkalom: Légzéstechnikák és álló ászanák megismerése
    3. alkalom: Energiaszelepek (bandhák) használata ülő és kartámaszos ászanáknál
    4. alkalom: Fordított és fekvő ászanák; relaxációs és meditácáiós technikák